assåå!!!!1

idag kalla alla mig skolkare. och vem va det som sa det. jo just det JENNIFER! asså hon kan inte bli sur för mig när jag skriver det här för jag har verkligen försökt förlåta henne för det där med mobbing, aa men sen så ska hon säga till alla att jag skolkar!! 
skyll dig själv Jennifer, bråka aldrig med någon som har en blogg om du vill vara "diskret" !

asså jag är såå jävla lack.!!!!!!!

hon sa att hon berätta det för alex , (bara alex) aa men ofta man tror att alex kan hålla en hemlighet, i det här fallet en lögn.
haha älskade julias kommentar : till och med en höns hjärna fattar att amn inte kan berätta nåt för alex..

hahha fan va jag garva... 

puss puss kraaaaam! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0