D-A-M-P

heej, hehe rubriken var väll lockande :) men jag vet inte varför jag skrev det sorry,
ni med pea borde titta min press den äger så jäkla hårt!
aja det ahr inte hänt såå himla mycket idag, förutom att jag Angel , Nads, Bulle B och Mella har tränat som fan på dansen!
asså jag hjälper dom bara , jag är egntligen inte med, dom dansar till don't cha. och dansen börjar bli bra, ..
jag sitter här och tittar på made, (för er som inete vet , det är ett program på mtv, där tonåringar får hjälp med att få deras drömmar uppfyllda) :P  iaf så nu är det ett emo som ska bli en cheerleader, får jag säga det själv: UNDERHÅLLNING VA FAAN! (aa)

en bild från idag
älskar er

Julia och Nea så klart

puss puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0