FREEDAAG YEAH :o

äntligen fredag liksom, haha kom på det nu... hehe..
asså gud vad ont jag i ryggen nu, sitter i sängen ,och bläddrar mellan kanalerna :P inget roligt på tv som vanligt.
kanal 5. amerikas funniest home videos
3an. nån konstig film som jag såg början på tills det stod mel gibson :P
6an. nån annan wierdo film
mtv. pimp my ride
jag får helt enkelt nöja mig med pimp my ride :P *suck*

ikväll har det varit kul, jag har ju hjälpt nadja, bulle b, angel och mella med deras dans, och så träffade jag nadja och angel vid ica, dom ville träna och jag liksom, why not?
så vi stod utanför ica och dansa till Don't cha , hahah fan vad alla glodde.

speciellt, två killar .. det var en äldre som kanske kunna ha gått i fyran-femman och en liten skituge.
den lilla skriker nåt till oss som vi inte hör så jag går mot hnm och han kutar iväg.
sen kommer han tilbaka och ba: vad vill ni med oss !?
hahah så jäkla skööön jö!
sedan så springer dom när vi kommer, haha fega?
sen gick nåra mig på nerverna..
två killar i typ femman går ut från ica, och den ena sa nåt  som jag inte hörde så jag fråga nadja..
hon ba: dom sa nåt med fjortisar
och jag ba gick in på rampen där dom va och ba: va sa ni!?
han ba: fjortisar
jag: va fan gör oss til fjortisar
han: vad tror du, ni står och dansar
jag:gör det oss till fjortisar!?
hans kompis: han vet inte vad fjortis betyder
Jag: håll koll på hnm
hans kompis: mm
jag: sätt på hnm koppel eller nåt!
hans kompis: ska försöka

haha sen gick jag ut till nadja och angel ,,

aja resten var inte så intressant,

pusspuss oo kraamkraam

Kommentarer
Postat av: evaaaaa :]

shuuhu :D , du vet att det e söndag idag va :D? xD

2009-01-18 @ 19:55:38
URL: http://evafia.blogg.se/
Postat av: manda <3

va? :S

2009-01-19 @ 16:50:37
URL: http://mandadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0