hejsan, söt

:) hejsan, idag har jag inte gjort s¨himla mycket. jo just det jag glömde bort en lektion och gick hem, hehe :P
vi ahde schema ändringar igår och idag glömde jag att jag skulle stanna en extra timme efter gympan och ha MUSIK!
... hehe, det måste man ju blogga om :P
jag ahr skit tråkigt, min farmor som erbjöd sig att hjälpa mig med läxor och skit, eftersom jag inte palla göra läxorna förrra terminen :P, iaf att ha "lektion" med henne är skiiiit tråkigt!

snääällla kommentera för att ni lässare är så himla snååla med era kommentarer och de får mig att vilja blogga, det är ju typ ingen som läser tänker man ju annars :)

aja farmor kommer tillbaka , baaaajs!

ps. kanske glömde att skriva det här innan men, jag har fått en laptop i julklapp! (lite sent men aaja)

pözz och kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0