juste!

hah, glömde att berätta, igår var jag med älsklingar Eva (www.evafia.blogg.se) och Matilda (www.storasysterlillasyster.blogg.se) , mina små fjoortis bebos, :)
vi spelade sims hela dagen( söndags ) vi gjorde oss till systrar och fjortisar vi fick barn med samma kille hahah, mitt barn hette Nicky :P jag och Tilla fick damp på killen hahha men eva var typ as kär! sedan sminkade de mig, jag sa nej, lyssnade dom? NEJ! x)
sen gjorde vi fjortis streck på kinden och skrev första bokstaven i våra namn på pannan, vi gick ut och sjöng till do you wanna be my fjortis boy i typ en timme, hah. det var så jäkligt dimmigt x)
min pappa blev typ as chockad när jag kom hem med min små fjortis streck hehe

okej nu är jag lite trött

puss puss kram kram

Kommentarer
Postat av: mässi

du ser ut som en indian ! :)

2009-01-26 @ 20:10:22
Postat av: Manda

tack? x)

2009-01-27 @ 17:42:40
URL: http://mandadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0