okej...

Hej, jag är så uttråkad och just det.
För det första, så har jag haft data förbud, det har jag rätt ofta :P
för det andra, SLUTA KLAGA PÅ MITT BLOGGANDE, alla säger, du bloggar inte ens, NEJ! kanske inte 24/7 men det är fö att jag fan har ett liv, och inte sitter vid datan hela jäkla dagen! :@ jag vill inte bli nån 500 kilos brud! jag bloggar när jag vill och kan , så lägg bara ner!
För det tredje, idag är jag lack på sanna.¨

skönt att få det skrivet :P
nån som vill gå på bio med mig 30 januari, är så jäkla intesserad av Den nya filmen, Valkyria ! :) den handlar om Hitler och skit, intressant x) okej den största anledningen av att jag vill se den är, TOM CRUISE, mumms ;)

Jag har ringt cleverborn hela dagen typ men hon har inte svarat, min lilla cleverborn :P
jag har varit med Victoria och Mella idag, haha, victoria har chattat med typ hundra olika joe jonas, hon har tre olika som hon tror är den riktige, hah.
LYCKA TILL VICK ! :) <3

om ni vill att jag ska lägga in bilder på datan får ni installera in nåt program så jag kan det! :P

puss puss kram kram nu ska jag äta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0